Vrácení a reklamace
Vrácení a reklamace
- Odstoupení od kupní smlouvy a vrácení zboží bez udání důvodů
- Jako zákazníci máte ze zákona právo odstoupit od uzavřené kupní smlouvy a vrátit zakoupené zboží do 14 dnů bez udání důvodu. I když za naše výrobky dáme vzhledem k osobním zkušenostem s jejich používáním ruku do ohně, může se stát, že vám výrobek po doručení “nepadne do oka” a je škoda, aby u vás ležel na dně skříně, když může udělat radost někomu jinému.Postup a lhůty pro vrácení zboží:
- Zboží můžete vrátit bez udání důvodů ve lhůtě 14 dnů ode dne převzetí zásilky se zbožím.
- Oznámení o odstoupení od smlouvy nám stačí v té nejjednodušší formě: napište na e-mail info@celiso.cz,které zboží nám chcete vrátit a připojte číslo objednávky / faktury (variabilní symbol); rozhodující je datum doručení této informace, v odůvodněných případech to může být prokazatelné datum odeslání oznámení.
- Termín pro vrácení zboží: 14 dnů od odeslání oznámení o odstoupení od smlouvy.
Podmínky pro vrácení: zboží uveďte do původního stavu; přiložit můžete fakturu,
rozhodně však přiložte vyplněný formulář odstoupení od smlouvy ( PDF )
- nebo podle něj napište odstoupení ručně; zboží musí být vráceno kompletní, pokud možno v originálním obalu a nesmí jevit známky opotřebení či poškození; náklady na vrácení zboží nesete vy jako kupující.
- Je-li vrácené zboží poškozeno porušením povinností kupujícího, jsme oprávněni uplatnit nárok na náhradu za snížení hodnoty zboží a započítat jí na vrácenou částku kupní ceny.
- Zboží zašlete na adresu: Celiso s.r.o., Budějovická 1998/55, Praha 4, 140 00.
Vrácení peněz: nejdéle do 14 dnů od doručení vráceného zboží na bankovní účet, který uvedete v přiloženém formuláři, jinak na bankovní účet, ze kterého byla platba kupní ceny odeslána.
Přišlo vám zboží nekompletní nebo jiné? I to se může stát – v takovém případě nás
prosím co nejdříve kontaktujte (info@celiso.cz, telefon +420702 101 040).
Samozřejmě vám urychleně zašleme chybějící / správné zboží. Náklady
na vrácení špatně dodaného zboží jdou k naší tíži – tzn., že vám budou vráceny
společně s částkou za zboží.
- Záruky
Jako spotřebitel máte ze zákona záruku za jakost na spotřební zboží v trvání 2 roky
(záruční doba). Pokud nejste spotřebitel, tedy zboží kupujete například jako firma nebo
živnostník (tzn. na daňovém dokladu je vaše IČ), platí pro vás smluvní záruka za jakost
1 rok.
Záruční doba běží ode dne převzetí zboží. Nepočítá se do ní případná doba vyřizování
reklamace zboží až do doby, kdy je kupující povinen po skončení záruční opravy zboží
převzít.
Dojde-li při reklamaci k výměně zboží za nové nebo k výměně součástky, na kterou je
poskytnuta záruka, začíná běžet záruční doba znovu od začátku od dne převzetí.
Na dárky poskytnuté zdarma nelze výše uvedené uplatnit.
- Reklamace
- informujte nás nejprve e-mailem na info@celiso.cz,případně telefonicky na +420 702 101 040 (SMS s žádostí o kontakt, do zprávy uveďte své jméno a zboží, kterého se reklamace týká)
formulář k uplatnění reklamace je ke stažení: Uplatnění reklamace ( DOC / PDF –
reklamační list)
- pokud to situace vyžaduje, vyzveme vás k odeslání reklamovaného zboží poštou na naši adresu Celiso s.r.o, Budějovická 1998/55, Praha 4, 140 00.
- k reklamovanému zboží přiložte doklad o koupi (fakturu)
- lhůta pro vyřízení vaší reklamace: reklamace bude vyřízena zpravidla ve 14 denní lhůtě, nejpozději do 30ti kalendářních dnů od bezvadné reklamace vady zboží;
Co dělat, když je doručené zboží poškozené:
- zkontrolujte si zásilku pečlivě při přebírání od dopravce. Zásilku, která jeví známky poškození nebo otevření, nepřebírejte.
- je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, kontaktujte nás co nejdříve na e-mail info@celiso.cz,nebo na telefon +420 702 101 040.
Na dárky, které jsou poskytovány zdarma, nelze uplatňovat žádná práva spotřebitele.
Takové zboží splňuje podmínky Darovací smlouvy podle platné legislativy ČR.